Sorularınız ve yorumlarınız için gokyuzukokusu@gmail.com

27 Şubat 2012 Pazartesi

Benefit Boing Kapatıcı


Benefit'ten aldığım ilk ürün :D Aslında Sephora'ya girerken hiç böyle bir niyetim yoktu ama görevlinin ısrarlarıyla almaktan kurtulamadım. İyiki de almışım (: Çünkü gerçekten güzel bir kapatıcı. En iyi kapatıcı seçilmiş sanırım, o kadar iyi mi bilmiyorum ama bana göre güzel bir kapatıcı.


Biraz katı yapıda. O yüzden biraz ısıtmak, yumuşatmak gerekiyor elde. Ben sivilce izlerini ve nadiren de olsa göz altlarımı kapatmak için kullanıyorum. Kapatıcılığı güzel. Tabiki hiç izleri ve morlukları hiç var olmamış kadar düzeltemiyor ama görünümünü hafifletiyor ve ciltle güzel bütünleşiyor. Kalıp gibi belli olmuyor yüzde.


Ben medium rengini aldım. Genelde bu renk tavsiye ediliyor. Swatchlarını yayınlayamıyorum çünkü fotoğraflar iyi görünümlü değil. İşe yarayan, kullanışlı ve uzun süre dayanacak gibi görünen bir kapatıcı.

Antibakteriyel özelliği de var. Bu durum sivilce izleri için kullanıldığında çok faydalı olabilir.

Ben memnun kaldım.

Fakat bir olumsuz özelliği var ki belirtmeden geçemeyeceğim. O da fiyatı. Sanırım 70 liraydı.

Sevgiler (:

2 yorum:

sevda s. dedi ki...

Fiyatı gerçekten olumsuz bir özelliği, ama çok merak ediyorum be nde. Güle güle kullan canım :)

Ayben dedi ki...

Teşekkür ederim canım (: Benefit'in tüm ürünleri aşırı pahalı :S Yurt dışına çıkabilsem de alsam diye bakıyorum :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...