Sorularınız ve yorumlarınız için gokyuzukokusu@gmail.com

2 Eylül 2011 Cuma

Selindrella


Sonunda çok merak ettiğim bu kitabı da okudum (: Bildiğiniz gibi çik-lit kitap türünde. Arada bu tarz kitaplar okuma ihtiyacı hissediyorum (: İyi geliyor, sorunlardan uzaklaşmak, kafa boşaltmak için lazım çik-lit kitaplar (:

Türk edebiyatında bu tarz kitaplar çok yok malesef, hatta Selindrella serisi için ilk deniliyor. O yüzden kaçırmayın çik-lit seviyorsanız (: Zaten kapağından belli ne kadar eğlenceli bir kitap olduğu. Çok çabuk okuyup bitirdim ben bu kitabı, sanırım 2 günde bitti (: Arada geçen aşk hikayesi ile de kitap günlük yaşamdan bir kesit gibi geliyor (:

Ben sevdim bu kitabı, özellikle marka kültürüme kültür kattı =P Bilmediğim birçok marka öğrendim ve o markalara ulaşmam baya zaman alacak malesef =/ Çik-lit tarzı, kolay okunan, eğlenceli, akıcı bir kitap istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim (:

Ps: Resim google görsellerinden. Fotoğraf çekmeyi unutup kaldırmışım kitabı :S

6 yorum:

tubiss dedi ki...

benim de en sevdiğim kitaplarımdan biri hatta 2.cisi de harika onu daha çok seveceksin :)

Ayben dedi ki...

2. sini okumayı düşünmüyordum ama şimdi merak ettim (: En kısa zamanda onu da okuyayım en iyisi (:

uzunincekivircikk dedi ki...

canım erkek dedikodusu bitti. gayet hoş :) tavsiye edilir bak o da çik-lik tarzı :D

Ayben dedi ki...

Evet canım ya yazını okudum ama bayramda Aydın'da olunca yorum yazamadım :S Ben de okudum o kitabı bayramda =D Aynı zamanda bitirdik sanırım (: Beğendim, yazısını yazacağım (:

uzunincekivircikk dedi ki...

serinin diğer kitaplarına da mı baksak :)?

Ayben dedi ki...

Olabilir ya (: Pucca'nın kitabını okumuştum ben, onu da sevmiştim ama Erkek Dedikodusu daha baskın çıktı (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...