Sorularınız ve yorumlarınız için gokyuzukokusu@gmail.com

3 Ağustos 2011 Çarşamba

Yaz Geçer

'Yaz geçer yine gelir
İyi gelir sözcükler.'


Biten kitaplardan biri de Murathan Mungan'dan Yaz Geçer. Hem bir şiir kitabını hem de bir romanı aynı anda okuduğumdan iki kitap aynı zamanda bitti.

Kitaba gelirsek Murathan Mungan'ı seviyorsanız mutlaka beğenirsiniz bu kitabı. Ben daha hiç önce hiç okumamıştım Murathan Mungan ve bu kitabı sevdim. Genelde ayrılık temalı şiirler yazıyor. Hüzünlü şiirleri bu aralar çok sevmiyorum ama beğendiğim şiir kitaplarından biri oldu. Diğer kitaplarını da almayı düşünüyorum.


Bu da kitaptan beğendiğim bir bölüm. Tavsiye edebilir bir kitabı (:

Ps: Her fotoğrafa da defterimi koydum (: ama renkleri uyunca dayanamadım (:

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...