Sorularınız ve yorumlarınız için gokyuzukokusu@gmail.com

30 Temmuz 2011 Cumartesi

Nivea Visage Arındırıcı Peeling


Kullanmayı unuttuğum ürünlerden biri Nivea peeling. Nivea'nın neredeyse tüm ürünlerinin kokusunu seviyorum, koku konusunda çok başarılılar. Bu peeling de onlardan biri. Kokusu hoş, güzel ama bana pek uymadı.

Gördüğünüz üzere tanecikler içeriyor ve bu tanecikler oldukça sert. Hassas cilde sahip olanların başına dert olabilecek türden gibi geldi bana. Ama sadece siyah noktalar için kullanılabilir. Açıkçası siyah noktalarıma da çok faydasını görmedim. Şu var ki güzel temizliyor ve yüzü germiyor. Bunun için kullanılabilir. Banyoda da kullanılabilir, hatta vücut için kullanılırsa çok da güzel olur, iyi olur. Çünkü tanecikleri gayet sert ve büyük, tam vücut için.

Tekrar almayı düşünmüyorum şimdilik, başka markalar deneyeceğim. Bir an önce bitsin diye sık sık kullanacağım. Yani inşallah, unutmazsam (:

2 yorum:

onorr dedi ki...

Bu çok fena birşey. Granülleri aşırı sert, vücut peelingi olarak kullandım aynen :D

Ayben dedi ki...

Ben de o şekilde bitirmeyi düşünüyorum yoksa çöpe gidecek (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...